Grote bestanden versturen Home
Grote bestanden versturenGrote bestanden versturengrote bestanden versturengrote bestanden versturen
grote bestanden versturen
Algemene vragen

1. Kan ik elk soort bestand naar het Filefox-systeem uploaden?

Ja.

2. Is er een engelse versie van Filefox?

Ja, elk Filefox systeem heeft de mogelijkheid om het in zowel Nederlands als Engels te gebruiken, u kunt gewoon switchen tussen de talen.

U kunt ook per gebruiker instellen wat de voorkeurstaal is, zodat uw Filefox systeem zich voor elke gebruiker in de juiste taal opent.

3. Is er een handleiding?

Ja, u ontvangt een Filefox QuickStart.pdf om het systeem op de enige juiste manier in gebruik te nemen.

Ook is elk Filefox-systeem voorzien van een HELP-button, zodat u ook de extra uitgebreide functies van Filefox snel kunt opzoeken en toepassen.

Mocht u na het lezen nog vragen hebben dan kunt u bellen met de helpdesk, 0251-320074 (kantooruren)

4. Hebben relaties een abonnement nodig om mijn Filefox systeem te gebruiken?

Nee, om bestanden met u uit te wisselen maken uw relaties gebruik van uw Filefox-systeem.

5. Kan ik Filefox aan mijn website aanpassen?

U kunt uw Filefox-systeem heel eenvoudig aanpassen aan de kleuren van uw huisstijl. U kunt zelfs uw logo toevoegen.

U bepaalt uw eigen Filefox-internetadres, bijv: http://mijn-bedrijf.filefox.nl

6. Kunnen mijn klanten elkaars bestanden zien?

Nee, uw klanten hebben alleen toegang tot de folder die u voor ze hebt gemaakt. Zo hebben uw klanten geen inzage in bestanden die niet voor hen bedoeld zijn. Ook bepaalt u wie er bestanden mag downloaden en wie er bestanden mag UPLOADEN naar uw Filefox-systeem.

7. Kunnen mijn klanten ook bestanden naar mij sturen?

Ja, u kunt per gebruiker van uw Filefox-systeem permissies instellen. Wanneer u een gebruiker de UPLOADPERMISSIE geeft kan hij grote bestanden naar u sturen.

8. Wat gebeurt er als ik meer MB's upload dan mijn account toelaat?

U kunt uw datatransferlimiet en opslaglimiet overschrijden. Uw Filefox systeem blijft dan gewoon functioneren.

U ontvangt wel een automatische e-mail om u eraan te herinneren om bestanden te verwijderen of het account te upgraden.

9. Kan ik ook een .com adres van Filefox krijgen?

Ja, wanneer u een filefox adres kiest (bijv. http://uwbedrijfsnaam.filefox.nl) dan krijgt u het .com adres erbij.



Technische vragen

1. Kan Filefox een FTP-server vervangen?

Ja, Filefox is een uitstekend alternatief voor een FTP-server. Filefox behoeft geen onderhoud aan hardware en software en is altijd "up and running".

2. Hoe snel is Filefox?

De Filefox servers zijn direct verbonden met de backbone van internet. Zij kunnen gebruik maken van een ongelimiteerde bandbreedte.

De snelheid van up- en downloaden hangt alleen af van uw internetabonnement.

3. Moet ik software installeren?

Nee, u hoeft geen software te installeren. U bedient Filefox gewoon in uw browser. (Internet Explorer, Firefox, Safari, etc)

4. Kan ik Filefox met mijn mobiele telefoon bedienen?

Ja, u kunt Filefox met uw mobiele telefoon of iPad bedienen.
De bestanden op Filefox kunt u delen door ze aan te vinken en een downloadlink te sturen naar uw klant.



Abonnements vragen

1. Wat is de minimale contractsduur?

U ontvangt per periode van drie maanden een factuur vanuit Soko Isp b.v.
Opzeggen doet u minimaal 14 dagen voor de volgende facturatieperiode.

2. Hoe wordt er gefactureerd?

U ontvangt per periode van drie maanden een factuur vanuit Soko Isp b.v. Deze factuur is met BTW specificatie.

3. Kan ik makkelijk wisselen tussen Filefox PRO en Filefox BASIC?

Ja, heeft u plotseling meer capaciteit nodig dan is de overstap naar een Pro-abonnement in een paar minuten geregeld, ook buiten kantooruren. Downgraden doet u d.m.v. het versturen van een e-mail met uw verzoek.

4. Hoe lang kan ik gebruik maken van de Free Trial?

U kunt voor een periode van 2 weken gebruik maken van de Free Trial. Hierna kunt u de Free Trial niet meer gebruiken maar nog wel omzetten naar een abonnement met behoud van instellingen.

Wanneer u besluit om de Free Trial eerder om te zetten in een abonnement dan worden de resterende gratis dagen aan uw abonnement toegevoegd.



grote bestanden versturen testdrive
 
Trustlogo
FILEFOX HELPDESK
Heeft u vragen? Bel dan de Filefox helpdesk tijdens kantooruren op:
0224-553335

Staat uw vraag hier niet bij? Bel dan de Filefox helpdesk of stel uw vraag via onderstaand formulier.


Filefox contactformulier

*



*

*

 
Filefox ® is een geregistreerd handelsmerk van ArrowGraphics b.v. The Netherlands - Filefox Algemene voorwaarden